Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2008 23:38 - Изповед... пред тонколоните
Автор: mupo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1351 Коментари: 2 Гласове:
0



Седя си днес след училище. Гледам глупаво в монитора и се чудя какво правя тука вместо да ида някъде да се забавлявам да слушам музика... и тогава погледа ми се насочи към тонколонките. Купих си ги преди много време с първата си заплатка (тъй де отдавна бях на 15). Въпроса беше там защо ги купих. Замислих се и се сетих - за да мога да бича по силно най новите парчета от "Хит Бикини Пайнер". Дори само спомена за това събуди у мен една въртележка от емоций и случки. Ех, спомних си с умиление как с приятелите слишахме чалгийка на телефоните и ... се наливахме с водка преди дискотека. Мдаа, тук тъгата по миналите времена се заменяше от яд че сме си губили времето в глупости, но ако не го бяхме направили сега какво ли щяхме да представляваме. И тъй унесен гледах дясната колонка когато ме връхлетя спомен за първата песен от музиката която преоткрих. Един ден имах възложена задача да съставя топ 10 на най добри парчета от МТВ за училищното радио. Естествено трябваше да ги прослушам всичките и ето тогава чух за първи път китара, запознах се с ритъма на барабаните и направо превъртях по тази песен а именно KOЯN - Twisted Transistor. Тази песен остави отпечатък дълбоко в душата ми и до ден днешен помня всяка нота от нея. В този момент почувствах че дясната тонколонка ме погледна укорително и сякаш ми каза "Колко време пропиля да слушаш нова поп фолк музика като качествената и хубава музика е по стара от теб и се нарича рок и метал"( абе аз с тонколонка ли си говоря?). След този поглед нямаше как да не се покая. Изпях The Unforgiven  и мисля че това свърши работа. След като си разчоплих спомените за предишната ми музикална ориентираност искам да завърша с една мисъл "Музиката е директно изкуство!От ушите отива направо в сурцето!", тъй че ако щете слушайте Горан Брекогив стига да го усещате както трябва няма лошо.


Тагове:   изповед,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tedi4ka90 - bonsoir, mossire!
24.10.2008 21:17
Мирко, реших в този постинг като коментар да съм първа - знаеш, че и на мен музиката ми е в сърцето, може би затова с теб сме си толкова близки :)
цитирай
2. mupo - senioritta
24.10.2008 22:37
Знам знам ;) . То това ако не знаех ,на къде съм хукнал! С нетърпение ще очаквам коментарите ти. Успех и с твойто блогче !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mupo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110316
Постинги: 51
Коментари: 115
Гласове: 327
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930