Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2008 22:25 - Добро утро
Автор: mupo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1896 Коментари: 5 Гласове:
0



Днес на обяд си казах "Добро утро!". Не че се събудих тогава, просто усетих сякаш реалността се блъсна в мен и с този сблъсък ми "поочука кофата" на ценностите и принципите. Тъй де, това са моментите в които без да се замислям за нещо конкретно ми изплуват сякаш от нищото отговори на въпроси които не смея сам да си задам.
Като въпроса за това дали ти "пука". Имам един приятел който каза че му писнало да е добър и примерен и каза "вече не ми пука". Спря да му пука и някакси сега е по щастлив. Влезе си в Уни-то което искаше, изкарва си добре и каквото и да стане не му "пука". Просто си живее живота както винаги му се е искало. Но за да стане така имаше преломен момент. Катализатор за цялата работа. И аз тъй си чаках моя катализатор когато изведнъж "Ха че той моя катализатор може да е изгорял!" - тогава сам трябва да "форсираш" нещата. И хоп пак всичко си цъфва на мястото. Незнам дали някой ще схване и думичка от това мое писание макар за мен то да следва пътя на неуспоримата логика. Ще завърша отново с много поздрави на всички съблогъри и пожелания за успехи , много усмивки и любов ( че за къде по дяволите сме без нея) . Хмм трябва да напиша нещо и за нея, но по натам . Чао :) .


Тагове:   Утро,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Здрасти
09.11.2008 22:42
мупо
цитирай
2. mupo - Здрасти :). Освен мупо се чете и миро ...
10.11.2008 10:55
Здрасти :) . Освен мупо се чете и миро ;) .
цитирай
3. rummi - според мене
10.11.2008 15:16
се чете Тиро :-)))))

аз не схванах много това с изгорелия катализатор и форсирането. какъв е резултата?
цитирай
4. mupo - не бях се сетил :)))
10.11.2008 19:35
за това тълкувание на моя ник не се бях сетил :).
Катализатор нещо което кара дадено дейстиве да заеме място . Пример : Имаш барут имаш кислород , катализатора е изкрата/огъня сещаш ли се :). А да форсираш има значение да накараш нещо да се случи . Резултата е че не се мръщя и не отдавам значение на малки дразнещи неща които иначе примах вътрешно. :)) по кратко казано - чувствам се по добре :)
цитирай
5. анонимен - MeOVRdivHrrliQyMwHC
27.10.2012 11:06
uUlhnk <a href="http://kwghryvzhwhk.com/">kwghryvzhwhk</a>, [url=http://aqtevftkggkw.com/]aqtevftkggkw[/url], [link=http://lhbdxwbbfmlr.com/]lhbdxwbbfmlr[/link], http://tsdcowbbkbyh.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mupo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110326
Постинги: 51
Коментари: 115
Гласове: 327
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930